...

Som sagt, jag har en del möbler Fransk lantstil/Shabby Chick och tavlor till salu.

Kommentarer
Postat av: Towe L Ottosson

Har du något mer än stolen och bordet?

Mycket nyfiken?

Du måste vara väldigt duktig på att rida.

Mång konstnär.

Ha en fortsatt skön helg!

Kram

Hälsa Töserna

2011-02-12 @ 17:08:58
URL: http://cockettsriccardo.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej!

Jag har en stol till och en byrå, och några franska väggljustakar med tegelpannor.. Rätt snygga.

Nja så värst duktig är jag inte på att rida, men jag har snälla och bra hästar, det gör rätt mycket.

Kärstin tyckte vi skulle köra ner ett lass ved till er, thi hi!

2011-02-12 @ 21:05:33
Postat av: Towe L Ottosson

Hej Hej Ni e ju bara för Gulliga!

Säljer ni ved annars?

Kan du inte lägga ut bilder på det du har att sälja?

Har några stolar som kommer från min morfar skulle du vilja göra vid dem?

Betalar ju dej för jobb å färg.

Va var nu din email?

Det ser jättebra ut på bilderna blev jätte sugen har inte ridit på 30 år. Oj va man blev gamal hihiiidet var inte bra att räkna efter.



Hälsa töserna.



Kram //Towe

2011-02-13 @ 14:09:27
URL: http://cockettsriccardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0